راحت ترین روش به دست آوردن بیت کوین رایگان
.خرید آنلاین کتاب. .خرید ساعت دیواری . .خرید ساعت مچی. .تلویزیون شهری.
نوشته شده توسط : ×DKbehdad×

آیا در این اوضاع و احوال نامساعد اقتصادی به فکر درآمدی به جز ریال خودمون که ارزشش هم این روزها خیلی کم شده نیستید؟

آیا دنبال کسب درآمد به دلار و یابهتر از اون، کسب درآمد به بیت کوین نیستید؟

آیا می دانید قیمت امروز هر بیت کوین بالای ۱۲۰ میلیون تومان است؟

اگر شما هم به بیت کوین و کسب درآمد از اون علاقه مندید ولی حوصله و زمان کافی برای به دست آوردن آن از طریق سایت های کلیکی و فاست ها ندارید، پیشنهاد می کنم حتما این مطلب را با دقت بخوانید و از آن استفاده کنید.

 

کریپتوتب یکی از بهترین و راحت ترین روش های کسب بیت کوین رایگان است که در ابتدا کارش را با همکاری شرکت گوگل و در مرورگر گوگل کروم آغاز کرد و در ادامه با توجه به استقبال شدید کاربران، کارش را توسعه داد، که در ادامه شما را باهاش و روش کارش آشنا می کنم.

به جرات می تونم بگم اولین کسی هستم که کریپتوتب را در ایران معرفی کردم و مطالب و آموزش ها را در اینجا قرار دادم. اثبات ادعای من شماره کاربریم در این سایت است. ( ۸۲۶۶۰۰۲ ) 

پس برای کسب اطلاعات تکمیلی با من همراه باشید.

الان دیگر CryptoTab خودش یک مرورگر بسیار سریع با قابلیت استخراج رایگان بیت کوین است که شما صرفا با نصب آن روی سیستم کامپیوتر یا گوشی خودتون و معرفی آن به دوستان، آشنایان و همکارانتون می تونید به صورت چند سطحی کمیسیون به دست آورده، به درآمد حتی بیشتر از یک بیت کوین در ماه دست پیدا کنید. اما چطور؟

 

دستورالعمل نصب کریپتوتب

 

*** اولین اقدام این هست که با کلیک روی بنر زیر وارد سایت CryptoTab بشوید. ( فیلترشکن خود را حتما روشن کنید )

 

 و مطابق با توضیحات شکل زیر ابتدا روی گزینه CryptoTab کلیک کرده و در صفحه باز شده روی قسمت LOG IN TO CRYPTOTAB کلیک کنید.

 

در این قسمت می توانید از طریق جیمیل، فیسبوک یا توئیتر خودتون در کریپتوتب Login شده، وارد حساب کاربری خودتون بشوید که طبق تصویر زیر توضیحاتی درباره اش دادم. در صورت درست انجام دادن این رویه، باید ایمیل تون در قسمت پایین نشان داده شود.

 

 *** مجدد به آدرس قبل برگردید و مرورگر کریپتوتب را دانلود کنید. هم برای کامپیوتر و هم برای گوشی و بعد با همون اکانت جیمیل، فیسبوک یا توئیتر که در قسمت قبل لاگین شده بودید، در اینجا هم با همان لاگین کنید.

مرورگر کریپتوتب مانند سایر مرورگرها قابلیت استفاده عمومی ( باز کردن سایت ها، سرچ و ... ) دارد و همزمان به استخراج بیت کوین هم می پردازد و نسبت به سایر مرورگرها از سرعت بالاتری برخوردار است و دارای ظاهری بسیار شبیه به کروم دارد.

شروع کار

حالا نوبت به قسمت اصلی و جدی کار می رسد، یعنی شروع فرایند استخراج، معرفی و زیر مجموعه گیری، اگر بتوانید خوب روی معرفی و زیر مجموعه گیری فعالیت داشته باشید، مطمئن باشید که درآمد خوبی هم به دست خواهید آورد. شما می توانید تا ۱۰ لول از زیر مجموعه تون پورسانت دریافت کنید که جزئیات کاملش توی سایت اومده. به عنوان مثال شما اگر فقط ۵ نفر را به این کار دعوت کنید و آن ها هم هر کدوم فقط و فقط ۵ نفر را به کار معرفی کنن و همین طور تا ۱۰ لول، شما بیش از یک بیت کوین می توانید درآمد داشته باشید که هر چقدر سرعت معرفی به کارتون بیشتر باشه زودتر به این مبلغ می رسید.

خوبی این کار این هست که درآمد متوقف نمیشه و مادامی که شما و زیر مجموعه تون فعالیت داشته باشید درآمد شما هم جاری خواهد بود.

پس زمان را از دست ندهید و همین حالا مرورگر کریپتوتب را نصب و کار استخراج و معرفی را به طور جدی دنبال کنید.

 

تذکر: فقط حواستون باشه که مرورگرتون باید باز باقی بماند و گزینه Mining هم روی Max تنظیم شده باشد.

 

روش معرفی کار برای زیر مجموعه گیری

برای معرفی کار به دیگران، همان طور که در تصاویر بالاتر نشان دادم لینک سایت با کد معرف خودتون را در اختیار بقیه قرار بدید. مانند https://get.cryptobrowser.site/8266002 

دقیقا همین آدرس را کپی کنید، فقط در انتهاش به جای کد ۸۲۶۶۰۰۲ کد خودتون را بذارید، تا از طریق آن به سایت کریپتوتب هدایت بشوند و بعد از ثبت نام و لاگین شدن، آن ها زیر مجموعه شما محسوب میشوند. ( فقط ممکنه چند ساعت طول بکشه تا تعداد نمایش داده شده زیر مجموعه هاتون آپدیت بشود. )

این لینک را می توانید از طریق پیامک، شبکه های اجتماعی، ایمیل، وبلاگ ها، سایت های تبلیغاتی در اختیار بقیه قرار بدهید.

تذکر

*** فقط حواستون باشه فایل نرم افزاری مرورگری را که خودتون دانلود کردید را مستقیما در اختیار کسی برای نصب قرار ندین زیرا آن ها باید خودشان از طریق لینک شما و از خود سایت، نرم افزار را دانلود و نصب کنند.

 

برداشت موجودی 

جهت برداشت موجودی حساب و انتقال به کیف پول خودتون مطابق شکل زیر روی گزینه WITHDRAW BTC کلیک کنید. حداقل مقدار برداشت ۱۰۰۰ ساتوشی ( 0.00001 BTC ) است.

 

در صورتی که موجودی شما بالای ۱۰۰۰ ساتوشی باشد می توانید گزینه WITHDRAW BTC را کلیک کرده، مطابق شکل زیر، شماره حساب کیف پول خود و مقدار دلخواه خود ( بالاتر از ۱۰۰۰ ساتوشی و تا سقف موجودی حساب تان ) را برای برداشت وارد نمائید تا پس از چند ساعت ساتوشی ها به کیف پول شما منتقل شود. لازم به ذکر است که هیچ کارمزد یا هزینه اضافی برای این انتقال از حساب شما کسر نخواهد شد.

این مطلب را هم ببینید.

آموزش افتتاح حساب بیت کوین و ایجاد کیف پول الکترونیکی

 

این هم یک نمونه سند پرداخت مربوط به چند مورد از برداشت های خودم 

 

از این قسمت هم می توانید آخرین پرداختی های سایت را ببینید و مطمئن باشید که سایت معتبر و با قدرت در حال پرداخت است.

 

برای نقد کردن موجودی حساب و یا کیف پول تون ( تبدیل به ریال ) حتما مطلب زیر را مطالعه کنید.

آموزش فروش بیت کوین

بهترین و مطمئن ترین روش خرید و فروش بیت کوین

 

حتما ببینید.

ویدئوی زیر عملکرد خوب یکی از دوستان و مجموعه شون را نشان می دهد که با تلاش مستمر ۳ الی ۴ ماهه خودش و تیمش توانسته به درآمد بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برسد.

 

فیلم ها و عکس های بیشتری هم برای اثبات قدرت درآمد در کریپتوتب وجود دارد که در صورت تمایل می توانم در اختیارتون بگذارم.

مثلا درآمد ۳.۳ بیت کوینی ( ۲۸۰ میلیونی ) در عرض ۶ ماه توسط یکی از هم وطن هامون .

 

استفاده از کریپتوتب در گوشی موبایل

دوستانی که در کنار کار با مرورگرهای سیستمی قصد دارن تا با گوشی موبایل هم استخراج داشته باشند، بهشون پیشنهاد می کنم قبل از دانلود اپلیکیشن موبایل، از طریق مرورگر گوشی ( هر مدل گوشی اندروید، ios و... ) به این آدرس رفته و طبق توضیحاتی که در ابتدای آموزش دادم اول از طریق مرورگر گوشی به کریپتوتب لاگین بشن و بعد مرورگر مخصوص گوشی خودشون رو دانلود و در آن جا هم با همان اکانت قبلی لاگین و ادامه کار را مثل آموزش های بالا دنبال کنند.

با این کار موجودی استخراج شده توسط سیستم و گوشی موبایل یک جا تجمیع میشن.

 

لینک دانلود مرورگر کریپتوتب

 

ادامه مطلب

دوستان زیادی در مورد مشکلات زیر مجموعه گیری و نشان ندادن زیر مجموعه های جذب شده در اکانت شان سوال داشتن، که لازم دونستم این مطلب رو اضافه کنم.

ببینید برای این که مطمئن بشوید شخص معرفی شده زیر مجموعه شما می شود، بعد از این که لینک خودتون را در اختیارش قرار دادید بگین اول مرورگر یا نسخه موبایل رو دانلود نکند، و طبق توضیحات بالا اول وارد سایت بشود و در منوی CryptoTab بالای صفحه، با جیمیل خودش لاگین بشود تا اضافه شدنش به لیست زیر مجموعه های شما قطعی بشود.

بعد سر فرصت مرورگر کریپتوتب یا نسخه موبایل را دانلود و با همان جیمیلی که در سایت لاگین شده بودید، در اونها هم لاگین شده و کار استخراج را شروع کنید.

ممکنه موقع نصب مرورگر کریپتوتب با پیغام خطا مواجه بشوید که لازم هست قبل از دانلود، موقتا آنتی ویروس یا فایروالتون رو غیر فعال کنید.

*** برای آن دوستانی که فکر میکنن این روش فایده و سود چندانی نداره، یک فایل اکسل آماده کردم که قدرت این روش رو بیشتر بهتون نشان می دهد.

 

محاسبه درآمد از کریپتوتب

 

*** درضمن استفاده از کلیه مطالب فوق جهت معرفی و بازاریابی، در صورت رعایت حق مالکیت ( ثبت نام خودتان بعنوان زیرمجموعه ) بلامانع می باشد.

 

با آرزوی توفیق روز افزون

موفق و پولدار باشید.

 

 این مطلب را هم از دست ندید.

معرفی بهترین سایت های کسب بیت کوین رایگان

می توانید در قسمت نظرات سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

آخرین به روز رسانی: Thursday 12:20:24 2019-09-19




:: بازدید از این مطلب : 1560
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ایمان در تاریخ : 1398/10/2/1 - - گفته است :
سلام این سایت اسکم شده نیست؟ از الان می تونیم شروع کنیم؟ ۱۰۰۰ساتوشی چند تومان میشه؟ و تقریبا چند وقت طول میکشه تا بهش رسید؟
ممنون‌از پاسخ گویی شما
پاسخ: سلام خیر اسکم نیست و کاملا معتبر با عملکرد عالی

/weblog/file/img/m.jpg
Abbas Amir Hasani در تاریخ : 1398/10/2/1 - - گفته است :
سلام من الان برنامه CryptoTap را از اپ استور در گوشی آیفون 7 خودم دانلود کردم و چگونه لاگین کنم؟
پاسخ: سلام با جیمیل، طبق آموزش ها

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1398/10/1/7 - - گفته است :

سلام ممنون از سایت خوبتون.
پورسانت چجوری محاسبه میشه؟
یعنی به ازای هر نفر مقدار ثابتی هست یا به ازای استخراج هر نفر محاسبه میشه؟
پاسخ: سلام پورسانت شما به میزان استخراج زیر مجموعه ها بستگی داره.


/weblog/file/img/m.jpg
M در تاریخ : 1398/10/1/7 - - گفته است :
سلام وقت بخیر دیشب بعد از مدت ها دوباره شروع به استخراج بیت کوین کردم و دیدم قدرت استخراجم چندین برابر شده می خواستم بدونم برای همه این طوری شده؟ و این دائمی هستش؟ اگر میشه توضیحات مختصری در مورد قابلیت های جدید کریپتوتب بدید. ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
حسن یوسفی در تاریخ : 1398/6/26/2 - - گفته است :
خیلی خوب راهنمایی کردی ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: