آموزش افتتاح حساب بیت کوین
.خرید آنلاین کتاب. .خرید ساعت دیواری . .خرید ساعت مچی. .تلویزیون شهری.
نوشته شده توسط : ×DKbehdad×

بیت کوین یک نوع ارز الکترونیکی یا دیجیتال است که با بهره گیری از تکنولوژی بلاک چین ایجاد و نگهداری می شود.

برای کسب درآمد از طریق روش هایی که به شما معرفی می کنیم، اولین کاری که باید انجام دهید ساختن یک حساب بیت کوین می باشد. این کار دقیقا مثل باز کردن یک حساب بانکی است. با این تفاوت که کاملا رایگان بوده و نهایتا ۳ دقیقه زمان برده و فقط نیاز به یک ایمیل دارد.

وب سایت های بسیاری امکان ساختن والت بیت کوین را به شما می دهند، حتی کیف پول های کاغذی و سخت افزاری نیز وجود دارد، ولی مهم ترین مسئله ایی که وجود دارد امنیت این حساب ها است. زیرا دقیقا مثل حساب بانکی شما می باشد و در صورتی که پول در آن داشته باشید به همان میزان ارزش داشته و باید از آن محافظت کنید.

وب سایت بلاک چین یکی از امن ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های خرید بیت کوین و نگهداری آن را دارد. امنیت و در عین حال سادگی آن، باعث می شود تا هم افراد تازه کار به دلیل ساده بودن محیط کاربری و هم افراد حرفه ایی به دلیل امنیت بالا، برای داشتن یک کیف پول امن برای بیت کوین، از این وب سایت استفاده نمایند.

برای افتتاح حساب بیت کوین ابتدا بر روی لینک اصلی سایت بلاک چین کلیک کنید تا به صفحه اصلی ثبت نام سایت منتقل بشین. ( فقط باید با فیلترشکن بازش کنید )

بعد از آن مطابق توضیحاتی که در زیر برای شما فراهم شده قدم به قدم عمل کنید تا به راحتی حساب بیت کوین خود را با موفقیت افتتاح کنید.

 

لینک اصلی سایت بلاک چین

 

بعد از این که بر روی لینک بالا کلیک کردید به صفحه اصلی ثبت نام سایت Blockchain منتقل می شوید، مطابق با تصویر زیر عمل کنید.

نکته:

برای انتخاب رمز باید یک رمز قوی و طولانی انتخاب کنید این رمز باید متشکل از حروف، اعداد و کاراکتر باشد.

برای قوی تر شدن رمزتان بین حروف و اعداد رمزتان از کاراکترهای @، $، # و & می توانید استفاده کنید.

 

بعد از این که روی گزینه Continue کلیک کردید وارد حساب بیت کوین تان خواهید شد.

بعد از ساخت کیف پول یا همان والت، یک ایمیل فعال سازی برای شما ارسال میشه که باید با کلیک روی لینک داخل ایمیل حساب خودتون را فعال نمائید.

داخل ایمیل شما یک شناسه عددی و حرفی شبیه زیر هست که به اون Wallet ID گفته میشه و در واقع یوزرنیم username شما برای ورود دوباره به کیف پول تان می باشد.

Your Wallet ID: 96a26ccc-ea6a-423b-8488-c893d66c8409

این شناسه تنها برای ورودهای بعدی به کیف پول شما اعتبار داردو نباید برای انجام نقل و انتقال بیت کوین آن را در اختیار فرد فرستنده یا گیرنده قرار بدهید. برای دریافت بیت کوین باید آدرس بیت کوین که از داخل کیف پول شما در دسترس قرار دارد را در اختیار افراد قرار بدهید.

 

پنل کاربری شما مانند تصویر زیر می باشد:

در مراحل بعد شما باید اقدامات لازم برای بالا بردن امنیت حساب تان را انجام بدهید تا یک حساب مطمئن برای نقل و انتقال های بیت کوینی خود داشته باشید.

مطابق با تصویر بالا بر روی گزینه Security Center کلیک کنید.

در این بخش شما باید ۳ مرحله امنیتی را برای حساب خود انجام دهید.

هنگامی که شما ثبت نام را انجام دادید یک ایمیل تاییدیه برای شما توسط سایت فرستاده شده است. اگر در ایمیل تان پیغامی ارسال نشده بود برای ارسال مجدد مطابق با تصویر زیر عمل کنید.

 

برای تایید ایمیل وارد ایمیل تان بشوید، ایمیلی را که از طرف سایت Blockchain برای تان ارسال شده است را باز کنید و مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه تایید ایمیل کلیک کنید.

نکته:

در انتهای این ایمیل یک شماره آیدی برای تان تخصیص داده شده است که برای ورود به حساب تان باید از این شماره آیدی استفاده کنید.

 

بعد از کلیک بر روی لینک فعال سازی و تایید ایمیل، پیغام تایید شدن ایمیل در صفحه جدید برای تان نمایان می شود. در صورتی که مستقیم وارد مرحله بعد نشدید، برای ورود مجدد به حساب تان بر روی گزینه Wallet کلیک کنید.

در مرحله بعد مطابق با تصویر زیر عمل کنید.

در این بخش و یا هر بار دیگر که خواستید وارد حساب بلاک چین تان شوید، باید در قسمت Wallet ID همان آیدی را که در انتهای ایمیل فعال سازی قرار داشت را وارد کنید. و در کادر بعدی مطابق با تصویر زیر عمل کنید.

بعد از ورود مجدد به حسابتان در همان بخش Security Center باید مرحله بعدی را انجام دهید. این مرحله برای انجام بک آپ گیری و ریکاوری حساب تان می باشد که اگر شما به هر دلیلی اطلاعات حسابتان را از دست بدهید و یا حتی توسط هکرها هک شده باشید می توانید با اطلاعاتی که در این بخش دریافت می کنید حسابتان را به راحتی ریکاوری کنید.

مطابق با تصویر زیر مراحل را ادامه دهید.

 

در این مرحله اگر لازم بود همان طور که در تصویر زیر پیداست مجدد رمز عبورتان را وارد کنید.

در ادامه و در این مرحله با کلیک روی دکمه Backup Phrase، سایت ۱۲ کلمه به شما نشان می دهد که هر یک از این کلمات جلوی یک شماره قرار گرفته اند. در این بخش شما می توانید فرمی را دریافت کنید که این کلمات را در آن یادداشت کنید و یا خودتان یک کاغذ آماده کنید. و کلماتی را که سایت به شما می دهد همراه با شماره آن ها یادداشت کنید و در جای امنی نگهداری کنید. فرم را دانلود کنید و به مرحله بعد بروید.

فرم دانلودی همانند تصویر زیر می باشد، همان طور که مشاهده میکنید در ابتدا یک لینک ریکاوری قرار دارد. اگر زمانی اطلاعات حساب تان را از دست دادید باید از طریق این لینک وارد بخش ریکاوری بشوید و بعد آن ۱۲ کلمه ایی که در مراحل بعدی دریافت می کنید را وارد کنید تا حساب تان ریکاوری شود. در قسمت بعدی هم مشاهده میکنید که ۱۲ شماره قرار دارد که جلوی آنها خالی است. اگر می توانید از این فرم پرینت بگیرید و آن ۱۲ کلمه را در جلوی شماره های خودشون بنویسید، اگر هم به پرینتر دسترسی ندارید این ۱۲ کلمه را بر روی یک کاغذ یادداشت کنید.

در مرحله قبل که بر روی next step کلیک کردید همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ۴ کلمه اول به شما نشان داده می شود. این کلمات را در فرم تان در جلوی شماره خودشان یادداشت کنید و به مرحله بعد بروید.

و بعد ۴ کلمه دوم را یادداشت کنید و مطابق تصویر زیر گزینه Next 4 Words را بزنید.

حالا ۴ کلمه آخر را هم یادداشت کنید و مطابق تصویر زیر عمل کنید.

 

در این مرحله سایت ۴ شماره را به صورت تصادفی انتخاب کرده است و از شما می خواهد طبق کلماتی که در مراحل قبل به شما نشان داده است، آن کلمات را در کادر خودشان وارد کنید. کلمات را وارد کنید و به مرحله بعد بروید.

همان طور که مشاهده می کنید کلمات ریکاوری تایید شدن، حالا Close را بزنید.

در مرحله بعد شما باید یک یادداشت یادآوری برای رمز خودتان انتخاب کنید، که در صورت فراموش کردن رمز به شما برای به خاطر آوردن رمزتان کمک کند. مطابق با تصویر زیر مراحل را ادامه دهید.

در مرحله دوم باید شماره موبایل خودتان را وارد کنید. ( متاسفانه در حال حاضر با توجه به تحریم کشور ایران، در این قسمت نمی توانید شماره موبایل کشور ایران را انتخاب نمائید. ) فعلا و تا رفع تحریم ها بیخیال مرحله دوم شده و وارد مرحله سوم شوید. طبق تصویر زیر عمل کنید.

در صورتی که بخواهید امنیت ورود به حساب تان را افزایش دهید می توانید این قسمت را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه در هنگام ورود به حساب یک کد به موبایل تان نیز ارسال می شود. برای فعال کردن این قابلیت مراحل زیر را انجام دهید.

با انجام مراحل بالا هر موقع بخواهید وارد حساب تان بشوید یک کد نیز به موبایلتان ارسال می شود. حالا در مرحله بعدی در آخرین مرحله برای بالاتر بودن امنیت حساب تان و جلوگیری از نفوذ هکرها به حساب تان مراحل زیر را انجام دهید.

با انجام تمامی مراحل بالا شما توانسته اید حساب تان را به طور کامل افتتاح، تایید و ایمن کنید. برای ادامه ممکن است از شما بخواهد تا دوباره وارد سایت شوید. حالا اگر شخصی بخواهد برای شما بیت کوین واریز کند و یا سایتی به حساب بیت کوین شما پول واریز کند. باید شماره حساب بیت کوین خود را برای آنان ارسال کنید. برای دیدن شماره حساب بیت کوین خود مراحل زیر را انجام دهید.

شماره حساب بیت کوین شما در این بخش مشخص شده است. تمامی شماره حساب های بیت کوینی که در سایت Blockchain ایجاد شده اند با شماره ۱ شروع می شوند. کد QR نیز برای استفاده در نرم افزارهای بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که شما می توانید از قسمت Recieve هر بار یک شماره حساب بگیرید، یعنی در یک حساب کاربری می توانید چند شماره حساب داشته باشید. با این تفاوت که اولین شماره حسابی که گرفتید همواره ثابت بوده و مابقی به دلایل امنیتی پس از هر بار نقل و انتقال تغییر می کند. بنابراین همیشه قبل از این که شماره حساب تون را برای واریز پول در اختیار دیگران قرار بدهید از همین بخش آن را چک کرده و درصورت تغییر، از آدرس جدید استفاده کنید.

امیدوارم این آموزش برای تان مفید بوده باشد.

مطلب زیر را هم ببینید.

معرفی کیف پول مولتی کارنسی کوینومی ( Coinomi )

آخرین به روز رسانی: Sunday 20:06:06 2019-09-22




:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: